loading...
فوتبال به روز
مصطفی مرادی بازدید : 247 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (1)
اختصاصی | مسی جایزه بهترین بازیکن جهان که به عنوان "ESPY" از آن نام برده می شود را از آن خود کرد.

به گزارش فوتبال به روز، لیونل مسی ستاره ی آرژانتینی باشگاه بارسلونا که در رده ی باشگاهی در فصل گذشته توانسته بود با تیم باشگاهی اش به سه جام معتبر دست یابد و با تیم ملی کشورش نایب قهرمان کوپا آمریکا شده بود به انتخاب ساکرنت بالاتر از نوواک جوکویچ و کریستیانو رونالدو، به عنوان بهترین ورزشکار جهان انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال زنان آمریکا نیز به عنوان بهترین تیم فوتبال زنان در رده ی ملی انتخاب گردید.

مصطفی مرادی بازدید : 248 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | ستاره ی سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن به باشگاه بایرن و بازی در این باشگاه ابراز علاقه کرده است.

به گزارش فوتبال به روز، زلاتان ابراهیموویچ ۳۳ ساله در حالی از بازی برای بایرن مونیخ ابراز تمایل کرده که رابطه خوبی با پپ گواردیولا ندارد .

ابراهیموویچ  گفته است :

 

بوندس لیگا برای من لیگ جذابی است . شاید یک روز در این لیگ بازی کنم . هنوز زمان دارم . اگر به آلمان بروم باید برای بایرن بازی کنم . آن ها جزو ۵ تیم برتر دنیا هستند .

 

 

مصطفی مرادی بازدید : 240 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن پس از گفت و گوی مستقیم با آنخل دی ماریا ستاره ی آرژانتینی باشگاه منچستر یونایتد توانست با مبلغ 60 میلیون یورو رضایت این بازیکن را برای پیوستن به تیم قهرمان لوشامپیونه بدست بیاورد.

به گزارش فوتبال به روز،  آنخل دی‌ماریا هافبک منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال آرژانتین راضی شده که به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد.

قهرمان لوشامپیونه به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن دی‌ماریا پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه داده است.

 هافبک سابق رئال مادرید پس از شنیدن مبلغ قرارداد ذکر شده، توافق خود با سن ژرمن اعلام کرده است.

ناصر الخلیفی مالک و رئیس پاری سن ژرمن از روز گذشته شخصاً با دی‌ماریا در ارتباط بوده است. او می‌کوشد تا این بازیکن آرژانتینی را به عنوان نخستین انتقال تیمش در این فصل به چنگ آورد.

مصطفی مرادی بازدید : 245 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | در حالی که ایکر کاسیاس می خواهد از باشگاه رئال مادرید جدا شود، وی در محل تمرینات این باشگاه حاضر شد و با سرمربی این باشگاه به صحبت های محرمانه پرداخت.

به گزارش فوتبال به روز، ایکر کاسیاس دروازه بان باشگاه رئال مادرید به گفت و گو با سرمربی جدید این باشگاه چرداخت.

ایکر کاسیاس امروز در محل تمرینات رئال حاضر شد و دقایقی طولانی به گفت و گو با بنیتس پرداخت، هیچ گونه جزئیاتی از گفت وگو های این دو فاش نشده است.

این خبر در حالی اعلام می شود که کاسیاس با باشگاه پورتو برای پیوستن به این تیم به توافق نهایی رسیده است.

رئال مادرید فردا رسما اولین تمرین خود را برای آماده سازی پیش فصل آغاز خواهد کرد.

مصطفی مرادی بازدید : 247 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا از تیم‌های ملی فوتبال جهان، شاگردان کارلوس کی‌روش با سه پله صعود در رده سی‌ و هشتم جهان و رده اول تیم‌های آسیایی قرار دارند.

به گزارش فوتبال به روز، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (پنجشنبه) رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال دنیا در ماه جولای را اعلام کرد که بر طبق آن تیم ملی ایران با 716 امتیاز و با سه پله صعود رتبه سی‌و‌هشتم را در جهان و رتبه اول را در آسیا به خود اختصاص داده است.

در رده‌بندی کلی فیفا و به خصوص در جایگاه 20 تیم برتر دنیا اما تغییرات قابل توجهی صورت گرفته است، از جمله اینکه تیم ملی آرژانتین، نایب قهرمان کوپا آمه‌ریکا 2015 رده اول را از آلمان گرفته است و شیلی قهرمان این رقابت‌ها از رده نوزدهم به رده یازدهم رسیده است.

رده‌بندی 5 تیم برتر جهان به شرح زیر است:

1- آرژانتین با 1473 امتیاز
2- آلمان با 1411 امتیاز
3- بلژیک با 1244 امتیاز
4- کلمبیا با 1218 امتیاز
5- هلند با 1204 امتیاز

رده‌بندی 5 تیم برتر آسیا:

1- ایران با 716 امتیاز (سی‌وهشتم جهان)
2- ژاپن با 621 امتیاز (پنجاهم جهان)
3- کره‌جنوبی با 608 امتیاز (پنجاه‌ودوم جهان)
4- استرالیا با 559 امتیاز (پنجاه‌‌و‌نهم جهان)
5- امارات با 487 امتیاز (شصت‌و‌نهم جهان)

مصطفی مرادی بازدید : 257 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | داوید دخیا سنگربان منچستر یونایتد که مدتهاست شایعه پیوستنش به رئال است، و اخبار ضد و نقیض فراوانی پیرامونش بود. به گفته ی خبرگزاری الکونفیدنشیال این انتقال اکنون قریب الوقوع شده است.

به گزارش فوتبال به روز، رئال مادرید که دروازبان شماره یک خود، ایکر کاسیاس را به پورتو واگذار کرده است. اکنون جدی تر و مصر تر به دنبال جذب داوید دخیایی که  علاقه مند به این انتقال می باشد، هستند. خبر گذاری الکونفیدنشیال مبلغ این قرارداد را  40 میلیون یورو و برای مدت 6 سال اعلام کرده است. اکنون شاید تمام رسانه ها منتظر اعلام شدن خبر انتقال دخیا به رئال باشند.

مصطفی مرادی بازدید : 242 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | نشریه های آلمان امروز اعلام کردند: جوزپ بارتومئو، پیش از استعفا برای شرکت در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، با رویس برای حضور در بارسا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبال به روز، گفته شده است که بارتومئو برای جذب رویس جوان، در چندین نوبت جلسه داشته اما در نهایت این مهاجم آلمانی به پیشنهاد او پاسخ منفی داده است.
رویس در دورتموند از ستاره های اصلی و بی جایگزین محسوب می شود و بارسا بدون شک نمی تواند قول جایگاه ثابتی به وی بدهد.

مصطفی مرادی بازدید : 242 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

ایکر کاسیاس

اختصاصی | ایکر کاسیاس اسطوره ی باشگاه رئال مادرید به طور قطع تا ساعاتی دیگر از باشگاه رئال جدا خواهد شد و به باشگاه پورتو خواهد پیوست.

به گزارش فوتبال به روز، دقایقی پیش گزارش دادند که دو باشگاه پورتو و رئال مادرید، بر سر انتقال ایکر کاسیاس به توافق رسیده اند و چند ساعت دیگر این انتقال رسمی خواهد شد.
کاسیاس ۲۵ سال پیش وارد آکادمی فوتبال رئال مادرید شد و در ۱۷ سال گذشته، دروازه بان اول کهکشانی ها بوده است. روز گذشته او با مدیران رئال بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیده بود.
کاسیاس ۷۲۵ بار با پیراهن تیم اول رئال به میدان رفت و ۱۵ جام مختلف را بالای سر برد. قرار است روز جمعه ساعت ۱۳  به وقت محلی، مراسم وداع این دروازه بان اسطوره ای با هواداران رئال در برنابئو برگزار شود.

مصطفی مرادی بازدید : 250 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی پاری سن ژرمن که اکنون قصد جدایی از این تیم را دارد، از رئال مادرید پیشنهاد دارد.

به گزارش فوتبال به روز، رئیس اسبق باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که پرس برای توافق با باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید زلاتان ابراهیموویچ به کشور قطر رفته است. او گفت: به احتمال زیاد باشگاه رئال مادرید با پاری سن ژرمن به توافق نهایی می رسد و زلاتان راهی مادرید می شودد.
شبکه اسپورت هم اعلام کرد که رئال مادرید حاضر است ستاره ۳۳ ساله پاری سن ژرمن را با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرد و برای سال ۱۲ میلیون یورو به این ستاره جنجالی سوئدی پرداخت بکند.

مصطفی مرادی بازدید : 103 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | گفته می شود باشگاه رئال مادرید قصد دارد برای خروج دروازه بان افسانه خود یعنی ایکر کاسیاس برنامه خاصی در سانتیاگو برنابئو برپا کند.

به گزارش بخش بین المللی فوتبال به روز، کاسیاس 34 ساله در آستانه انتقال آزاد به باشگاه پورتو پرتغال است و تنها توافق بر سر جزئیات نهایی باقی می ماند است.

این دروازه بان اسطوره ای پس از گذشت سالها، قصد ترک باشگاه دوران بچگی خود را دارد و مارکا اسپانیا در گزارشی عنوان کرده است، باشگاه رئال مادرید می خواهد برای تقدیر و خداحافظی از وی، مراسمی با شکوه برگزار کند.

یکی از مقامات رئال مادرید در این خصوص می گوید:

 

ما نمی خواهیم با یک خداحافظی دیگر او را نبینیم، چرا که همیشه درهای رئال مادرید برای او باز خواهد بود. امیدوارم بتوانیم برنامه که او سزاوارش است برپا کنیم.

 

 

گفته شده است در این مراسم از کاسیاس و خانواده اش با حضور فلورنتینو پرز و دیگر اعضای باشگاه تقدیری صورت خواهد گرفت و مراسمی باشکوه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

مصطفی مرادی بازدید : 24 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | رئال مادرید پیشنهاد 140 میلیون یورویی منچستر را رد کرد.

به گزارش فوتبال به روز، پیشنهاد ۱۴۰ میلیون یورویی منچستریونایتد برای گرت بیل توسط رئال مادرید رد شد.


فلورنتینو پرز تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش بیل در تابستان ۲۰۱۵ نمی شود. یونایتد در تابستان ۲۰۱۳ هم برای جذب بیل تلاش کرد اما این بازیکن تصمیم به پیوستن به رئال مادرید گرفت .

گرت بیل ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۳ با مبلغی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو به رئال پیوست. این بازیکن در ۹۲ بازی که برای رئال انجام داده موفق شده است که ۳۹ گل بثمر برساند.

مصطفی مرادی بازدید : 20 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | هافیک ترکیه ای جدید بارسلونا می گوید نمی تواند منتظر باشد و هیجان زده است که برای بارسلونا بازی کند.

به گزارش بخش بین المللی فوتبال به روز، آردا توران هافبک بارسلونا اذعان می کند که، این یک افتخار است که کنار لیونل مسی در بارسلونا بازی می کنم به ویژه پس از سال های درد و رنج از بازی مقابل آنها.

این بازیکن ترکیه ای پس از گذشت چهار سال حضور در اتلتیکو مادرید روز دوشنبه به ارزش 41 میلیون یورو راهی نیوکمپ شد.

توران 28 ساله می گوید دیگر نمی تواند صبر کند تا در کنار، مسی، نیمار، سوارز و اسطوره خود آندریس اینیستا بازی کند.

وی در گفتگو با موندو دپورتیو گفت:

 

من همیشه رویای بازی برای بارسا را داشتم و این برای من باور نکردنی است.

من همیشه در بازی مقابل مسی، نیمار، سوارز و اینیستا رنج می بردم و حال این افتخار نصیب من شده است تا در کنار آنها بازی کنم. مسی بهترین بازیکن جهان است و اینیستا اسطوره من است.

 

 

او همچنین از اینکه مورد توجه لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا قرار گرفته است هیجان زده است.

 

زمانی که از علاقه بارسلونا به من مطلع شدم تا دیروز خوابم نمی برد، تا اینکه به این باشگاه به امضا رسمی رسیدم. من در تعطیلات بودم و هر روز از من در مورد انتقالم به بارسا پرسیده می شد.

روز گذشته انریکه به من خوش آمد گویی گفت و من از این بابت بسیار خوشحالم.

 

 

با توجه به محرومیت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تا ژانویه سال 2016، این احتمال دارد که وی پس از انتخابات ریاست بارسلونا در تاریخ 18 جولای با کسر 10 درصد از قراردادش به مدت 6 ماه به گالاتاسرای قرض داده شود. البته این مضوع از سوی هیچ مقامی تایید نشده است، اما آردا در این خصوص هیچ نگرانی ندارد و می گوید:

 

من به تمام نامزدهای انتخابات بارسلونا احترام می گذارم. چیزی که من از آن مطمئن هستیم این است که بارسلونا رویای من است و اگر بارسلونا اینگونه بخواهد من هم هیچ مشکلی ندارم.

 

 

گفتنی است توارن در روز جمعه به صورت رسمی در ورزشگاه نیوکمپ معارفه خواهد شد و پس از آن قراردادش را با حضور رسانه ها با بارسلونا به امضا می رساند.

مصطفی مرادی بازدید : 26 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | یک زن که اهل لاس وگاس آمریکا است مدعی شد، زمانی که گوشی اش گم کرده بود رونالدو با او تماس گرفته می گوید که گوشی اش را پیدا کرده است.

به گزارش بخش بین المللی فوتبال به روز، کریستیانو رونالدو که همیشه از سوی رسانه ها مورد توجه ارتباط با بانوان قرار می گیرد، در این هفته سوژه جدید دیگر به رسانه ها داد.

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که برای تعطیلات در ایالات متحده حضور دارد گوشی فردی را پیدا می کند که متعلق به یک زن لاس وگاسی است.

آستین میلان صاحب این گوشی در روز شنبه متوجه می شود که گوشی اش گم شده است و شروع به تماس با گوشی خود می کند اما به نتیجه نمی رسد تا اینکه رونالدو با وی تماس می گیرد و می گوید که گوشی اش را پیدا کرده است و همین موضوع باعث بهت این زن آمریکایی می شود. در این تماس ستاره رئال مادرید وی را به شام دعوت می کند.

در ادامه تصاویر این زن را در کنار رونالدو مشاهده خواهید کرد.


گفتنی است رونالدو هفته آینده به مادرید باز خواهد گشت و تمرینات خود را زیر نظر رافا بنیتس برای فصل پیش روش آغاز خواهد کرد.

Cristiano Ronaldo

مصطفی مرادی بازدید : 24 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | پیرلو پس از 20 سال بازی در سطح اول سری آ، سرانجام با افتخارات فراوان سری آ را ترک کرد.

به گزارش فوتبال به روز، شاید بارها و بارها ایتالیا در زمان حضور پیرلو در این تیم با افت و خیز مواجه شد. اما، باید اقرار کرد پیرلو همواره عالی بود.
پیرلو با بازی های درخشان خود در اینتر میلان چهره شد و در میلان به اوج خود رسید و در یوونتوس با کسب عناوین متعدد قهرمانی خداحافظی باشکوهی را از لیگ سری آ داشت.
پیرلو بازیکنی سرعتی یا قدرتی نبود، اما هوش فوق العاده بالای این ستاره ی کم نظیر ایتالیا او را به بازیکنی استثنایی در این دوران فوتبال بدل کرد.او اگرچه بارها و بارها با پیشنهادهای وسوسه انگیز تیم هایی چون رئال مادرید مواجه بود اما این نماد فوتبالی ایتالیایی ها ترجیح به ماندن در لیگ سری آ داد تا نام خود را در فوتبال ایتالیا جاودانه کند. قطعا ایتالیا و اروپا مدتها باید منتظر باشد تا پیرلوی دیگری را به چشم ببیند.

مصطفی مرادی بازدید : 21 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | باشگاه منچستر یونایتد در پیشنهادی جدید و اغوا کننده قصد دارد مهاجم آلمانی بایرن را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبال به روز، رسانه های آلمانی در گزارشی عنوان کردند که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد 82 میلیون یورو برای رضایت مدیران بایرن و توماس مولر بپردازد.

طبق این گزارشات، وودوارد و رومنینگه در خصوص شرایط این بازیکن با یکدیگر دیدار کردند. اما هنوز خبری به طور رسمی منتشر نشده است. شایعات زیادی در مورد انتقال مولر به الدترافورد شنیده می شود و اتقاقی که شب گذشته میان مولر و گواردیولا در تمرینات بایرن مونیخ پیش آمد بر این شایعات دامن زده است.

مصطفی مرادی بازدید : 22 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | لیونل مسی ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از شکست در فینال کوپا آمریکا و از دست دادن یک جام دیگر دوباره مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش بخش بین المللی فوتبال به روز، خیلی ها شکست آرژانتین در فینال کوپا بعد از ناکامی در فینال جام جهانی را ناکامی ای برای مسی می دانند در همین راستا پدر لیونل مسی از پسرش در مقابل این انتقاد دفاع کرد.

دارنده چهار توپ طلا در بهترین شرایط خود قرار دارد و اکثرا او را بهترین بازیکن تمام تاریخ فوتبال می دانند، اما برخی بر این باورند که او همیشه پشت سر پله و مارادونا خواهد بود چرا که هنوز نتوانسته است به یک قهرمانی در رده ملی دست پیدا کند.

مسی سال گذشته یکی از اصلی ترین عوامل حضور تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی 2014 برزیل بود، اما در دیدار فینال مقابل آلمان ها تن به شکست دادند و مسی شانس بالا بردن جام قهرمانی را از دست داد.

این بازیکن پس از گذراندن یک فصل رویایی با بارسلونا، دوباره به دوران اوج خود بازگشت و در سه گانه بارسلونا نقش بسیار مهی را ایفا کرد، اما مسی که به تازگی وارد 28 سالگی شده است نتوانست به تلسم 22 ساله تیم ملی آرژانتین در کسب عنوان قهرمانی کوپا آمریکا پایان دهد.

مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک مغلوب شیلی شد و نتوانست به قهرمانی برسد و هیمن موضوع باعث شد تا دوباره از وی در رسانه ها انتقاد شود.

خورخه مسی در حمایت از پسرش لئو با شکبه Diez Ma آرژانتین به گفتگو پرداخت. وی عنوان کرد:

 

بسیاری از کسانی که درک شکست را ندارد نقاط ضعف دیگران را می بینند همه چیز را به گردن یک فرد می گذارند. متاسفانه ما در جهانی زندگی می کنیم که انتقادات تند در رسانه ها بیشتر به فروش می رود تا انتقادات سازنده.

لئو فقط فوتبال بازی می کند و هرگز نگران چیز دیگری نیست.

 

 

پدر مسی همچنین عنوان کرد که لئو، همیشه ساکت، آرام و فروتن است، او شخصیتی بی ادعا دارد.

وی ادامه داد:

 

 لیونل در خانواده ای رشد کرده که مانند هر خانواده آرژانتینی است که در آن همه چیز با فداکاری، احترام و تلاش به دست می آید.

در فرهنگ کشور ما همه چیز با زحمت و تلاش به دست می آید و چیزهایی که به دست می آوری ارزشت را زیاد می کند.

او زمانی کودک و یا نوجوان بود کار اشتباه و بدی انجام نمی داد، چون او همیشه پسر خوبی بود، کمی شیطنت داشت، اما هیچ گاه آزاردهنده نبود.

برای او بسیار سخت بود که در سن 13 سالگی آرژانتین را ترک کند و به اسپانیا برود. اما به خاطر چیزهایی که گفتم لئو باید این کار را می کرد. ما خانواده ای هستیم که هرچه داریم با زحمت به دست آورده ایم.

 

 

مصطفی مرادی بازدید : 22 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | آردا توران،هافبک ترکیه ای تازه ترین خرید بارسلونا است. لوئیز انریکه برای پیدا کردن جا برای این بازیکن در خط میانی خود با یک معمای جذاب روبرو است

به گزارش فوتبال به روز، یکی از موضوعات مهم در مورد انتقال آرداتوران این است که این بازیکن نمی تواند تا ۶ ماه دیگر برای بارسلونابه میدان برود.  محرومیت فیفا تا شروع سال ۲۰۱۶ برقرار است و هیچ یک از خریدهای جدید بارسلونا نمی توانند تا آن زمان برای این تیم بازی کنند.
سرعت، قدرت فیزیکی بالا و توان پاس خوب باعث می شود که آردا هم بتواند در خط حمله جایگزین یکی از سه بازیکن مثلث تهاجمی بارسا شود و هم در خط میانی به عنوان یکی از سه هافبک بارسلونا کار کند.
با توجه به تاثیرگذاری و بزرگی مسی، نیمار و سوارز بعید است که انریکه ریسک کند و آردا را جایگزین یکی از آنها کند. اما به احتمال زیاد او فرصت بازی بیشتری پشت سر این مثلث و به عنوان یک هافبک تهاجمی خواهد داشت. او چه در اتلتیکو و چه در تیم ملی ترکیه ثابت کرده که می تواند به عنوان هافبک بسیار خوب عمل کند.

مصطفی مرادی بازدید : 24 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از شکست تیمش برابر شیلی در فینال کوپا آمریکا به عنوان یکی از دردناک‌ ترین خاطرات دوران بازیگری‌ اش یاد کرد.

به گزارش فوتبال به روز، لیونل مسی با ارسال پیامی برای هوادارانش، ضمن تشکر از آنها شکست آرژانتین در فینال کوپا آمریکای سال 2015 را به عنوان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات در دوران بازیگری خود توصیف کرد.

مسی برای چندمین بار در تورنمنت‌های فوتبال ملی و برای دومین سال متوالی در فینال یک رویداد بزرگ (پس از ناکامی در فینال جام جهانی 2014) نتوانست به آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند تا انتظار آرژانتینی‌ها برای کسب یک جام همچنان ادامه داشته باشد.

مسی در این پیام اینترنتی که آن را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی قرار داده، آورده است: در فوتبال هیچ چیزی دردناک‌تر از باختن در یک فینال نیست، اما من نمی‌خواهم بدون تشکر از همه شما هواداران، شما که همیشه حامی ما بودید و در لحظات سخت نیز به حمایت‌تان از ما ادامه دادید، همه چیز را فراموش کنم.

گزارش‌های تأیید نشده در اسپانیا حاکی از آن است که مسی در پایان بازی فینال کوپا آمریکا زمانی که به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، حاضر به دریافت جایزه خود نشده است. تلخی خاطره شکست در فینال کوپا آمریکا برای مهاجم 28 ساله بارسلونا با حمله برخی از تماشاگران به اعضای خانواده‌اش که در ورزشگاه حضور داشتند دو چندان شد، ضمن اینکه گروهی از رسانه‌های آرژانتینی، سهم مسی را در ناکامی‌های اخیر آرژانتین زیاد می‌دانند.

مصطفی مرادی بازدید : 29 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

پائول پوگبا

اختصاصی | خوان لاپورتا قصد دارد پس از اینکه به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا اعلام شود،پوگبا را از یوونتوس راهی بارسا کند.

به گزارش بخش بین المللی فوتبال به روز، خوان لاپورتا 53 ساله در تلاش است تا جایگاه قبلی خود در سال 2010 را در بارسلونا به دست بیاورد.

روز گذشته توران به بارسلونا پیوست و لاپورتا هنوز هم خرید پوگبا را ضروری می داند.

وی در هیمن خصوص گفت:

 

امضای با آردا با جذب پوگبا ناسازگار نیست. اگر من در انتخابات پیروز شوم، سعی خواهم کرد پوگبا را هیمن امسال به بارسلونا بیاروم.

کلید امضای قرارداد با پوگبا در دستان مینو رایولا مدیر برنامه های اوست و ما باید یک رابطه خود با او داشته باشیم تا بتوانیم متقاعدش کنیم و فکر می کنم این امر باعث می شود تا پوگبا در بارسا باشد.

 

 

مصطفی مرادی بازدید : 28 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | طبق گزارشات منتشر شده، این احتمال وجود دارد که ایکر کاسیاس سنگربان اسطوره ای رئال مادرید با مبلغ 15 میلیون یورو راهی پورتو پرتغال شود.

به گزارش بخش بین المللی سایت فوتبال به روز، ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیتان رئال مارید از دوران کودکی در تیم رئال مادرید بازی کرده است و در هفته های گذشته حضور او برای فصل آینده در درون دروازه رئال کاهش یافته است و به نظر می رسد به احتمال 95 درصد، وی سانتیاگو برنابئو را پس از سالها ترک کند.

بنا به گزارشات رسانه های اسپانیایی، این بازیکن 34 ساله برای پیوست به تیم پورتو پرتغال موافقت کرده است و دو باشگاه می توانند بر روی جزئیات قرارداد به توافق برسند.

گفته می شود کاسیاس در آستانه قرار دادی 2 ساله با پورتو است امکان تمدید قرارداد برای سال سوم نیز وجود دارد و مبلغ 5 میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد.

با توجه به اینکه کاسیاس دو سال دیگر با رئال قرار داد دارد بخشی از این قرارداد، شامل اجازه باشگاه رئال مادرید برای انتقال کاسیاس به صورت بازیکن آزاد به پورتو می شود و این بدین معنی است که قهرمان 10 دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، باید خود را آماده پرداخت مبلغ قابل توجه از دستمزد کاسیاس بکند.

مصطفی مرادی بازدید : 63 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | آردا توران هافبک 28 ساله اتلتیکو مادرید، پس از کش و قوس فراوان رسما با قیمتی به ارزش 41 میلیون یورو به بارسلونا پیوست .

به گزارش فوتبال به روز، باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش اعلام کرد که پس از کش و قوس فراوان، آردا توران ۲۸ ساله را با مبلغ ۴۱ میلیون یورو به خدمت گرفته است .

در سال 10-2009 در حالی که تنها 22 سال داشت بازوبند کاپیتانی و شماره 10 گالاتاسرای را ازآن خود کرد.توران در گالاتاسرای توانست یک بار قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه و یک بار قهرمانی در سوپر جام ترکیه را تجربه کند. آردا توران در ماه اوت 2011 در ازای 12000000یورو به آتلتیکو مادرید اسپانیا منتقل شد و اولین بازی رسمی خود را 28اوت2011 در لالیگا برابر اوساسونا انجام داد. و تا سال 2014 توانسته سوپر جام یوفا، قهرمانی لالیگا، سوپر لیگ اسپانیا و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با اتلتیکو مادرید بدست آورد.

مصطفی مرادی بازدید : 34 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | لوئیس فن خال سرمربی منچستر یونایتد به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

به گزارش فوتبال به روز،  مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود و سرمربی هلندی نیز به تمجید از ستاره بارسا پرداخت.
فان خال گفت: مسی تقریبا هر بازی خودش را ثابت می‌کند. به جز استعداد بی نظیرش، خیلی فروتن است. این اخلاق او را دوست دارم و برایش احترام بسیاری قائلم.
فان خال درباره تقابل با بارسا در تورنومنت تابستانی گفت: دیدن دوستانم از زمان حضورم در بارسا خیلی زیبا خواهد بود ولی بازیکنان جدید زیادی در تیم هستند. بارسا هنوز با بعضی بازیکنانی که در زمان حضور من در تیم بودند بازی می‌کند و ملاقات با آنها خیلی خوب خواهد بود ولی از کادر فنی هم خیلی افراد باقی مانده اند.

مصطفی مرادی بازدید : 44 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (2)
اختصاصی | نشریه ی معتبر فرانس فوتبال ادعا کرد باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن در حال مذاکره برای انتقال کریستیانو رونالدو می باشند.

به گزارش فوتبال به روز، فرانس فوتبال نشریه معتبر فرانسوی مدعی شده است که فلورنتیو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید به قطر ستاره سفر کرده تا در مورد نقل و انتقالات محتمل بین دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن با مدیر باشگاه فرانسوی مذاکره کند.

در گزارش فرانس فوتبال آمده است که صحبت در مورد انتقال رونالدو هم بخشی از مذاکرات بین دو باشگاه را به خود اختصاص داده است.

مصطفی مرادی بازدید : 23 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | تورنمنت کوپا آمریکا شیلی با قهرمانی تیم میزبان، شیلی همراه بود. در پایان مسابقات تیم منتخب جام انتخاب شد.

به گزارش فوتبال به روز، مسئولان برگزاری مسابقات کوپا آمریکا سال ۲۰۱۵ که با قهرمانی تیم شیلی به اتمام رسید تیم منتخب این دوره از مسابقات را اعلام کردند .

تیم منتخب بدین ترتیب میباشد : براوو، اوتامندی، گری مدل، موریلو، ویدال، ماسکرانو، مارسلو دیاز، کوئواس، وارگاس، گوئررو و مسی

خورخه سمپائولی که تیم شیلی را قهرمان این مساباقت کرد به عنوان بهترین سرمربی این دوره از بازی ها انتخاب شد .

مصطفی مرادی بازدید : 23 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
سخنگوی باشگاه سایپا اعلام کرد، جواد نکونام، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با این باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبال به روز، حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:‌ جواد نکونام با باشگاه سایپا به توافق رسیده است و فردا قراردادش با این باشگاه را در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند.

مصطفی مرادی بازدید : 25 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (1)
به گزارش ورزش11، شب گذشته لئو مسی برای سومین بار در یک فینال ملی شکست خورد و موفق نشد تا به یک قهرمانی بزرگ با تیم ملی کشورش برسد. اتفاقی که رونالدو 11 سال پیش تجربه کرد.

به گزارش فوتبال به روز 11سال پیش  چنین روزی، برای کریس رونالدو هم اتفاقی مشابهی افتاد. رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال به فینال جام ملت‌های اروپا رسیده بود. شماره ۱۷ آن روزهای پرتقال، در فینالی ناکام ماند که شاید تا آخر عمرش دیگر به آن نرسد. او به همراه فوتبالیست‌های با تجربه‌ای مانند فیگو، دکو، نونو گومز و سایر خوب های پرتغال، در کشور خودش به فینال رسید و  برابر یونان بهزانو درآمدند. اتفاقی که با نسل فعلی پرتغال بعید به نظر می‌رسد و شاید نسل آینده -که اکنون قهرمان یورو زیر ۲۱ سال شدند – آن‌ها بتوانند کاری کنند. دورانی بعد از کریس رونالدو.

تاریخ برای مسی به گونه‌ای دیگر تکرار شد. او به فینال کوپا آمریکا رسید. دقیقا در همان روز ۴ جولای. مسی هم دیشب برابر تیم میزبان به زانو درآمد. مسی البته با هم تیمی‌های خوبی که دارد، برخلاف رونالدو، شاید بتواند.

مصطفی مرادی بازدید : 22 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | اگر منجسترسیتی بتواند پوگبا را به خدمت بگیرد رکورد نقل و انتقالات انگلیس را خواهد شکست.

به گزارش فوتبال به روز،  براساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جذب پائول پوگبا پیشنهادی 71 میلیون پوندی به یوونتوس بدهد، هافبک 22 ساله‌ای که زیرنظر تیم‌هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچستریونایتد هم هست.

اگر این انتقال عملی شود رکورد نقل‌و‌انتقالات انگلیس شکسته خواهد شد، رکوردی که با 59.7 میلیون پوند در اختیار آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی منچستریونایتد است. مسئولان باشگاه بارسلونا هم اخیراً طی نشستی که با سران باشگاه یوونتوس در پروجای ایتالیا داشتند، پیشنهادی 57 میلیون پوندی را به یوونتوسی‌ها برای جذب پوگبا ارائه دادند.

براساس گزارش دیلی‌استار اگر هافبک پیشین شیاطین سرخ به رقیب همشهری این تیم ملحق شود باید رقم یک میلیون پوند به منچستریونایتد بپردازد. این رقم براساس توافقی است که در زمان فروش پوگبا به یووه بین دو باشگاه منعقد شده که براساس آن اگر وی از طریق این باشگاه ایتالیایی به یک تیم انگلیسی ملحق شود، چنین رقمی به منچستریونایتد پرداخت شود.

این نشریه انگلیسی همچنین گزارش داد آبی‌ها شهر منچستر در آستانه به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ از لیورپول در ازای 45 میلیون پوند هستند.

مصطفی مرادی بازدید : 23 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید در جریان یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی‌ که به تازگی انجام داد، نتوانست بر اعصابش مسلط بماند.

به گزارش فوتبال به روز، کریستیانو رونالدو که روز گذشته (شنبه) برای انجام یک مصاحبه تلویزیونی به استودیوی برنامه «SN TV» رفته بود، پیش از پایان مصاحبه‌اش محل ضبط برنامه را ترک کرد وقتی که مدیر رسانه‌ای‌اش او را مجبور کرد گفت‌گوی خود را با مجری برنامه قطع کند.

این اتفاق زمانی رخ داد که مجری برنامه به سؤال آخر مصاحبه طولانی خود با رونالدو رسید و در همان حال مدیر رسانه‌ای‌ کاپیتان تیم ملی پرتغال سعی داشت با ایما و اشاره به ستاره‌ رئال‌مادرید بفهماند که باید مصاحبه‌ را تمام کند. رونالدو که از این موضوع ناراحت شده بود با نگاهی به سمت بالا که حاکی از سر رفتن حوصله‌اش بود، گفت: من روی هیچ چیز اصرار ندارم. مدیر رسانه‌ای‌ام دارد مرا مجبور می‌کند که این مصاحبه را تمام و اینجا را ترک کنم.

رونالدو سپس خطاب به مدیررسانه‌ای ‌خود که اصرار داشت برنامه خاتمه پیدا کند، گفت: از من می‌‌خواهی که با این آدم (مجری) نامهربان باشم. شما خودتان باید این کار را انجام دهید...«تمامش کن! تمامش کن!». با این چیزی که می‌خواهی داری مرا پیش چشم مردم احمق جلوه می‌دهی. خودم می‌دانم که باید تمامش کنم.

ماجرا اما به همین اتفاق ختم نشد و زمانی که مصاحبه کننده از رونالدو سؤالی درباره آینده سرخیو راموس پرسید با لحنی تند به او گفت: من چیزی نمی‌دانم.

رونالدو

مصطفی مرادی بازدید : 23 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | در فینال جام ملت‌های آمریکای جنوبی به خانواده لیونل مسی حمله و به خانواده سرخیو آگرو توهین شد.

به گزارش فوتبال به روز، تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (یکشنبه) در فینال کوپا آمریکا پس از تساوی بدون گل مقابل شیلی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک مغلوب میزبان این رقابت‌ها شد تا مسی و یارانش همچنان در حسرت رسیدن به عنوان قهرمانی در یک تورنمنت معتبر بمانند.

پیش از پایان نیمه اول این دیدار که در ورزشگاه ناسیونال شهر سانتیاگو برگزار می‌شد، خانواده مسی که برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند از سوی هواداران شیلی مورد توهین قرار گرفتند و حتی یکی از هواداران لاروخا ضربه‌ای به برادر ستاره بارسلونا یعنی رودریگو زد. همین موضوع باعث شد مقام‌های امنیتی حاضر در ورزشگاه بین دو نیمه خانواده کاپیتان آلبی‌سلسته را به اتاق مخصوص پوشش زنده تلویزیونی منتقل کنند.

خانواده سرخیو آگرو، دیگر مهاجم آرژانتین هم که بازی را از نزدیک در ورزشگاه می‌دیدند از سوی برخی از هواداران شیلی مورد توهین قرار گرفتند.

مسی که در 12 ماه گذشته و پس از جام جهانی 2014 برزیل این دومین بار است که به همراه آرژانتین در یکقدمی جام ناکام می‌ماند پیش از دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا گفته بود که این نسل آرژانتین برای رسیدن به قهرمانی با تیم ملی کشورشان از جان مایه می‌گذارند.

مصطفی مرادی بازدید : 28 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | بهترین های تورنمنت کوپا آمریکا 2015 پس از اتمام مسابقات انتخاب شدند.

به گزارش فوتبال به روز، رقابت های کوپا آمریکا 2015 شیلی با قهرمانی تیم ملی شیلی به اتمام رسید و بهترین های جام از سوی اسپانسر این رقابت ها معرفی شدند.

تیم ملی پرو با گرفتن کمترین کارت زرد عنوان تیم اخلاق یا بازی جوان مردانه را دریافت کرد.

تیم ملی پرو

کلودیو براوو سنگربان تیم ملی شیلی با 4 کلین شین بهرین دروازه بان انتخاب شد.

براوو

پابلو گوئررو از پرو و اداور وارگاس از شیلی به صورت مشرکت عنوان آقای گلی را کسب کردند.

ادواردو وارگاس

پائولو گوئررو

جایزه بهترین بازیکن جوان هم جیسلون مورلیو کلمبیایی که به تازگی راهی اینتر شده است تعلق گرفت.

جیسلون مورلیو

مصطفی مرادی بازدید : 22 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | تیم ملی شیلی موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی آرژانتین را شکست دهد، آرتورو ویدال علاوه بر بازی تاثیر گذارش در بازی، گل پیروزی بخش تیمش در ضربات پنالتی را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبال به روز، آرتورو ویدال بازیکن تیم ملی شیلی به عنوان بهترین بازیکن زمین، در دیدار مقابل شیلی انتخاب شد.

ویدال علاوه بر بازی مثبتی که از خود به نمایش گذاشت، گل پیروزی بخش و نهایی را در ضربات پنالتی برای شیلی به ثمر رساند و موجب قهرمانی شیلی در کوپا آمریکا 2015 شدو

ویدال توانست در رقابت های کوپا آمریکا 3 گل برای تیم ملی شیلی به ثمر برساند.

مصطفی مرادی بازدید : 26 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | کلودیو براوو بهترین دروازبان تورنمنت کوپا آمریکا شد.

به گزارش فوتبال به روز، در پایان تورنومنت کوپا آمریکا شیلی که در پایان مسابقات شیلی به عنوان قهرمان مسابقات انتخاب شد،  کلودیو براوو هم با چهار کلین شیت  به عنوان بهترین دروازبان جام انتخاب ش و برنده  ی دستکش طلایی شد.

مصطفی مرادی بازدید : 16 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | با پایان یافتن مسابقات کوپا آمریکا 2015، آقای گلهای این تورنمنت مشخص شدند.

به گزارش فوتبال به روز، ادواردو وارگاس از شیلی و پائولو گوئررو از پرو با به ثمر رساندن چهار گل، به عنوان آقای گل این تورنمنت انتخاب شدند.

گفتنی است تیم ملی شیلی موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک آرژانتین را شکست دهد و به اولین قهرمانی خود دست پیدا کند.

مصطفی مرادی بازدید : 17 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | نشریه لاترسرای شیلیایی اظهار داشت: آرتورو ویدال با رئال مادرید به توافق کامل دست یافته و با قراردادی 5 ساله به این تیم خواهد پیوست.

به گزارش فوتبال به روز، ویدال  5 ساله به رئال خواهد آمد. بدین ترتیب بنیتس  کمربند خط میانی رئال را مستحکم خواهد کرد.
 به نقل از اطرافیان ویدال،وی آماده برای رفتن به اسپانیا هستیم.
این خبر در شیلی منتشر شده است که منابع اسپانیایی همچون مارکا و آ اس تنها به بازتاب آن اکتفا کرده اند.

مصطفی مرادی بازدید : 23 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | دو هفته مانده به 18 جولای، روز انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، 5 کاندیدا برای ریاست باشگاه بارسلونا اعلام گردید

به گزارش فوتبال به روز، جوزپ ماریا بارتومئو، خوان لاپورتا، تونی فریکسا، آگوستی بندیتو و خوان ‏باتیسته، ۵ نفری هستند که برای صندلی ریاست بارسا با هم رقابت خواهند کرد؛ در حالی که یوردی فاره ‏و یوردی ماخو نتوانستند حمایت های لازم برای حضور در انتخابات را به دست بیاورند.‏
براساس قوانین باشگاه بارسلونا، هر فردی که قصد دارد به طور رسمی در انتخابات کاندیدا شود، باید ‏‏۲۵۳۴ امضا از اعضای باشگاه جمع کند و همچنین ۷۶٫۵ میلیون یورو تضمین مالی بدهد؛ تضمین هایی ‏که فاره و ماخو نتوانستند آن را ارائه بدهند. ‏
از جوزپ ماریا بارتومئو و خوان لاپورتا به عنوان شانس های اصلی پیروزی در انتخابات نام برده می ‏شود. بارتومئو علی رغم نقشی که در انتقال جنجالی نیمار داشت، با موفقیت هایی که این فصل با بارسا به ‏دست آورد، به چهره ای محبوب بین هواداران تبدیل شد.‏
لاپورتا هم بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰، موفقیت های زیادی با آبی و اناری ها کسب کرد و بسیار دوران ‏حضور او را، بهترین دوران تاریخ باشگاه بارسلونا می دانند.‏
بندیتو که در انتخابات سال ۲۰۱۰، پشت سر ساندرو روسل، در جای دوم قرار گرفت، مدتی پیش با ادعای ‏فروش لیونل مسی توسط باشگاه بارسلونا، جنجال ساز شد.‏ انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا دو هفته دیگر برگزار می شود.‏

مصطفی مرادی بازدید : 24 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (1)
اختصاصی | باشگاه ترکیه‌ای آنتالیا اسپور، اتوئو را جذب کرد و تا چند روز دیگر رونالدینیو هم به این تیم میپیوندد. آن ها قصد دارند در پنج سال آینده، مسی را نیز به این باشگاه بیاورند تا فوتبالش را در ترکیه به پایان برساند.

به گزارش فوتبال به روز، باشگاه ترکیه ای  قصد دارد در پنج سال آینده، لئو مسی را نیز به این باشگاه بیاورد تا فوتبالش را در ترکیه به پایان برساند.
باید دید که آها آیا روزی خواهند توانست ستاره آرژانتینی را جذب کنند.

مصطفی مرادی بازدید : 23 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | آندرس اینیستا کاپیتان بارسلونا، پائول پوگبا و آردا توران را مورد تحسین قرار داد و از آنها برای حضور در بارسا استقبال کرد.

به گزارش بخش بین المللی فوتبال به روز، انتظار می رود آردا توران هافبک ترکبار اتلتیکو مادرید پس از تایید هیت مدیره بارسلونا به این تیم بپیوندد، این در حالی است که جوزپ ماریا بارتمئو و خوان لاپورتا نامزدهای انتخابات ریاست بارسلونا تمایل خود را برای جذب پائول پوگبا ستاره یوونتوس نشان داده اند.

آندرس اینیستا 31 سال در گفتگو با خبرنگاران گفت: "این که لوئیس انریکه در بارسا مانده است بسیار مهم است. او نتایج بسیار خوب و عالی کسب کرده است."

"ما باید انگیزه کافی برای حذف این عناوین داشته باشیم. من احساس خوبی دارم و امیدوارم که همه چیز به مانند فصل گذشته همچنان ادامه داشته باشد."

وی در خصوص آردا توران نیز عنوان کرد: "توران یک بازیکن بزرگ و با استعدادی است. کیفیت بازی او بالا است و دیدن بازی او جذاب است. هر چیزی که باعث بهبود تیم شود مهم است و من از حضور او در بارسا استقبال می کنم."

"او در مقایسه با ژاوی بازیکن متفاوتی است. توران بازیکن خط میانی است و از بازی درک خوبی دارد."

 

این کایپتان با تجربه، در خصوص پائول پوگبا ستاره جوان یوونتوس گفت: "پوگبا بازیکنی است که تمام تیم های بزرگ در پی او هستند. او هنوز جوان، با استعداد و سطح بالایی است. از اینکه او به نیوکمپ بیاید خوشحالم می شوم."

مصطفی مرادی بازدید : 24 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | ستاره ی پرتغالی باشگاه رئال مادرید برای کار کردن با رافائل بنیتس اظهار علاقه کرده است.

به گزارش بخش بین المللی فوتبال به روز، رونالدو ستاره فوتبال جهان و باشگاه رئال مادرید در ارتباط با سرمربی جدید این باشگاه اظهاراتی داشت.

کریس رونالدو اظهار داشت: من هرگز با بنیتس کار نکردم، و طرز فکر و سبک او را نمی دانم، اما قطعا باید کار کردن با او جالب باشد، من تا به حال با مربیان زیادی کار کرده ام اما با بنیتس تجربه ای ندارم، ولی می خواهم با او به این تجربه برسم، می خواهم در این فصل با او و رئال مادرید به عنوان های بسیاری دست بیابم.

وی در پایان در مورد دوست صمیمی اش سرخیو راموس اظهار داشت: نمی دانم که او به منچستر یونایتد خواهد رفت یا خیر، باید کمی صبر کرد تا تصمیم راموس را ببینیم.

مصطفی مرادی بازدید : 19 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
اختصاصی | پائول پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس تأکید کرد قصد جدایی از قهرمان ایتالیا را ندارد و خواهان قهرمانی‌های بیشتر است.

به گزارش فوتبال به روز، پائول پوگبا که شایعه جدایی‌ اش از یوونتوس این روزها بر سر زبان‌ها افتاده و مورد توجه تیم‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و حتی منچستریونایتد است، در گفت‌و‌گو با روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا گفت: با وجود اینکه فصل گذشته سری A و جام حذفی ایتالیا را فتح کردیم، می‌خواهم فصل بعد با یوونتوس به عناوین قهرمانی بیشتری برسم. من تشنه موفقیت هستم. این روزها می‌شنوم که شایعه رفتن من به بارسلونا مطرح می‌شود و روز بعد در پاری‌سن‌ژرمن هستم، اما حقیقت این است که کسی نمی‌داند من به مسئولان یوونتوس چه گفته‌ام.

هافبک 22 ساله بیانکونری همچنین در خصوص شکست بانوی پیر به بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: ما بهترین عملکرد خود را در فینال مقابل بارسا به نمایش گذاشتیم و تمام تلاش‌مان را کردیم، به همین خاطر باید به خودمان افتخار کنیم.

پوگبا که در سال 2012 از منچستریونایتد جدا و به یوونتوس ملحق شد در تمجید از هم‌تیمی کهنه‌کارش هم اظهار داشت: بازی در کنار پیرلو افتخاری بزرگ است. حالا دوست دارم تبدیل به بهترین هافبک جهام شوم.

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هم تأکید کرد: پوگبا یکی از عناصر مهم یوونتوس است، برای همین هر پیشنهادی که برای جذب او باشد، نخواهیم پذیرفت. یووه فصل گذشته کارش را به خوبی انجام داد. تیم ما ترکیب کاملی دارد که مدعی قهرمانی است. از حالا هم در بازار نقل‌و‌انتقالات به فکر تقویت تیم خواهیم بود و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را خواهیم برد.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن حال حاظر جهان؟
    جدول لیگ اسپانیا
    جدول لیگ آلمان
    جدول لیگ ایتالیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 555
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 3,671
  • بازدید کلی : 22,378
  • کدهای اختصاصی
    لیگ برتر ایران( جام خلیج فارس)
    لیگ برتر انگلیس
    لیگ برتر فرانسه
    نتایج زنده ورزشی
    تبادل لینک دوستان